Samochód bez bajerów, do zwykłej jazdy. Niezawodne, oszczędne i dobre w prowadzeniu. Części eksploatacyjne również bardzo tanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik niezawodny, idealnie nadający się do gazu i bardzo oszczędny. Do miasta i na normalną trasę nadaję się dość dobrze. Na autostradzie łapie zadyszkę i trzeba trochę poczekać zanim się rozpędzimy.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie bezawaryjne, dość komfortowe. Układ jezdny umożliwiający precyzyjne prowadzenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje, w lecie chłodzi. Problem z parującymi szybami przez co w deszczowe dni trzeba ciągle używać klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdumiewająco dużo miejsca jak na tej wielkości samochód. Bagażnik wystarczający do codziennego użytku i sporadycznych dłuższych wyjazdów chociaż trochę miejsca zajmuje koło zapasowe.
3,0
Wyciszenie
Końcówka produkcji w Gliwicach. Oszczędności na wszystkim sprawiły że od 110 km/h w środku robi się głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bardzo ekonomiczny na drogach krajowych i w mieście. Na autostradzie przy prędkościach 175-180 spala 12 litrów gazu :D
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze jakość jest bardzo dobra.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Panel klimatyzacji do wymiany a tak to tylko przepalające się na zmianę żarówki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez problemów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
[l/100km]