dość dobrz jak na tę moc, choć leniwy na początku (musi wskoczyć na obroty)
Niestety od jakiegoś czasu jakby stracił na elastyczności, a po osiągnięciu powiedzmy 90-100 km/h i próbie jednostajnej jazdy (bez przyśpieszanie i hamowania silnikiem pojawia sie szarpanie. W serwisie na komputerze było OK.
3,0
Skrzynia biegów
przy wysokich obrotach haczenie przy wkładaniu trójki. (niebezpieczne przy wyprzedzaniu
4,0
Układ jezdny
Barzdo dobrze się trzyma drogi ale ostatnio słychać skrzypienie
Komfort
3,0
Widoczność
szczególnie do tyłu ale ten typ tak ma
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przydało by sie ogrzewanie na tylne siedzenie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy jeżdzie mieszanej i nie przekraczaniu 3000 obrotów ok 7/100, przy bardzo delikatnek jeżdzie nawet poniżej 6L/100
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
częste przepalanie się żarówek szosowych i krótkich
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 100 000 km naprawiałem już pompę wodną, wymiana alternatora, czeka mnie wymiana tłumików końcowego i środkowego, łożyska w lewym przednim kole no i te szarpanie silnika????
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 90KM 66kW
[l/100km]