Trochę za mało mocy przy niższych obrotach i przy ruszaniu. Przy 3500 obrotów zaczyna chodzić jak powinien.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia całkiem dobra, ale czasem jest problem z wrzuceniem wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi na zakrętach. Wspomaganie może być, choć mogło być lepsze.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie grube słupki zasłaniają sporą część pola widzenia. Zwłaszcza na wysepkach.
5,0
Ergonomia
Samochód ogólnie ergonomiczny poza drobnymi mankamentami.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja chodzi zbyt głośno na biegu 3 i 4, no i poza tym samochód bez klimatyzacji z samą dmuchawą i rozdziałem temperatury ustawioną na zimno grzeje zamiast nawiewać powietrze z zewnątrz. Radzę sobie z tym wyłączając całkiem dmuchawę i otwierając okna (najlepiej do połowy kierowcy i pasażera). Natomiast grzanie nie jest zbyt dobre, zbyt długo leci zimne powietrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie mam żadnych uwag.
3,0
Wyciszenie
Samochód głośny, silnik charakterystycznie pracuje jak jest nagrzany. Poczas jazdy po płytach betonowych z takimi dziurkami można niemal ogłuchnąć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochór ogólnie dobrze pali, ale przy nieco dynamiczniejszej jeździe (3000-3500 obr. na każdym biegu) zaczyna brać dużo więcej paliwa. W trasie przy szybkiej jeździe (140 km/h) pali dużo więcej niż przy 100 km/h. Cena przeglądów jest nieco wygórowana jak na zakres prac. Jeszcze nie zdarzyły mi się naprawy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 75KM 55kW
[l/100km]