Auto posiadam od dokładnie roku, w tym czasie zrobiłem nim nieco ponad 10 tys. km. Kupione od pierwszego właściciela z polskiego salonu, serwisowane przez 8 lat w ASO. Jedynym problemem była stacyjka kluczyka, która zacieła się w pewien upalny dzień i nie dało się przekręcić kluczyka żeby odpalić, przyjemność ta kosztowała mnie 250 zł. Oprócz tego nic się nie zepsuło. Silnik troszke za mały na tą wage samochodu ale jeśli chcesz oszczędzać to idelanie trafiłeś.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów chodzi troszke cieżko ale to podobno specyfika tego auta.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli zwracasz uwegę na koszty podróży (tak jak ja) to silnik ten jest idealny, mało dynamiczny ale oszczędny, bezobsługowy przez łańcuszek rozrządu.
Ceny części niskie i masa zamienników. Wcześniej miałem Xsare przez pół roku i nie można porównywać tych aut, citroen to studnia bez dna, natomiast astra to dobra inwestycja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 75KM 55kW
[l/100km]