Silnik
: strzeliła\" uszczelka pod pokrywą zaworów
Układ elektryczny
: łapanie błędów z\"powietrza\" i tryb awaryjny [łajza]
Układ hamulcowy
: ABS pali -nie pali pali -nie pali
3,0
Całokształt
łajza-mały opój
Wrażenia
2,0
Silnik
zbyt słaby -silnik raczej do corsy
silnik awaryjny-elektronika -nidopracowany ,łapie fałszywe błędy i sam się zapędza do diagnosty -po wykasowaniu błędów jest OK. ZGROZA szukasz
przyczyny a tu nic!!!!!!
3,0
Skrzynia biegów
może być
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma w zakrętach -jest OK
Komfort
3,0
Widoczność
jak w 90% martwa strefa we wstecznych lusterkach
2,0
Ergonomia
1,2 ale trzeba mocno panować nad prawą stopą żeby nie zżarł tyle co1,8
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
to parowanie szyb -zgroza czy mankament OPLI???
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na astre OK
3,0
Wyciszenie
w nie których dieslach jest ciszej
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwo-nieco łakomy jak na 1,2
przeglądy i naprawy: jak za normalny samochód
3,0
Stosunek jakość/cena
5-latek nie powinien kosztować więcej niż 7000 zł
-zaczyna dopominać się wizyt u mech.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektronika pod PSEM -ciągle coś -poduch sie palą bez usterki , ABS raz się pali po 1-2 dniach już się nie pali -lubi być podłączany kompa ???????
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bywają
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 65KM 48kW
[l/100km]