Świetne auto dla bezdzietnych osób/par. Fajnie wygląda, cena auta i części zamiennych jest w granicach rozsądku. Nie ma się do czego przyczepić... chyba, że pojawi się dziecko.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny i dynamiczny silnik. Pali w granicach rozsądku. Ładnie się zbiera zarówno na światłach jak i na trasie. Olej wymieniałem w ASO zgodnie z przykazaniem GM i przez 4 lata nigdy nie dolałem oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Na dwójce pod 100km/h na trójce do ok. 140km/h (jak trzeba to się kręci)
4,0
Układ jezdny
Świetnie się trzyma na zakrętach. Trochę zęby szczękają na nierównościach, ale na płaskiej jezdni bez zastrzeżeń. Bardzo dobre hamulce.
Komfort
3,0
Widoczność
Lewy słupek troszkę ogranicza widoczność zwłaszcza na zakrętach, ale można się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
Ogromy bagażnik jak na coupe! Przednie siedzenia są naprawdę wygodne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W upalne dni nawet klimatyzacja ustawiona na maxa ma kłopot żeby odpowiednio schłodzić wnętrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla kierowcy jest wystarczająco. Z tyłu miejsca sporo, chociaż osoby wysokie mogą oglądać chmury przez tylną szybę.
4,0
Wyciszenie
Podczas pracy na jałowym biegu nie słuchać silnika, podczas normalnej jazdy bez zastrzeżeń, powyżej 150km/h jest już b. głośno.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy cięższej nodze trzeba się liczyć ze spalaniem 12 litrów benzyny na 100km w mieście. Na trasie jeżdżąc bez brawury ok. 7 litrów na 100km.
Niektóre części zamienne są niestety droższe niż te do zwykłej Astry.