Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Astra G Cabrio

Ellag, 13 lat temu
Silnik 1.8 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Opel Astra G Cabrio 1.8 16V 125KM 92kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Nadwozie, jak na cabrio bardzo praktyczne!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Check engine sygnalizujacy najmniejsza nieprawidlowosc (np. slaby akumulator)
Zawieszenie : Troche za twarde, ale w koncu nie ma dachu
Karoseria : Siedzenia moglyby byc wygodniejsze
4,0
Całokształt
Ogolnie bardzo przyjemny samochod na kazda pore roku. Wydajne ogrzewanie/klimatyzacja, duzy bagaznik, jak na cabrio (tygodniowe zakupy, ewentualnie dwie spore walizki i torba). Cztery pelnowymiarowe miejsca dla pasazerow. Wiatr we wlosach :) Wszystkie przeglady w cenie zwyklej Astry. Zlodziejom niespecjalnie sie podoba :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ogolnie w porzadku, ale trzeba go \'krecic\'. Przy wysokich obrotach nieco halasliwy. Plus za to, ze bardzo popularny, zatem wybor czesci olbrzymi. Kilka zepsutych czujnikow, alternator i cewka. Poza tym na razie ok.
5,0
Skrzynia biegów
Krotko, precyzyjnie, moze nawet troche sportowo :) 4 lata bezawaryjnie jak na razie.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dla mnie troche za twarde. Samochod prowadzi sie jednak przez to bardzo pewnie (seryjne abs, esp). Klocki szybko sie zuzywaja, nalezy sprawdzic przy wymianie jaki ma sie uklad hamulcowy (bo sa dwa w tym modelu).
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc do tylu moglaby byc nieco lepsza. Nie trzeba opuszczac dachu przy cofaniu, ale...
4,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie byc powinno, oprocz wlacznika swiatla kabinowego :) To zagadka dla zainteresowanych. Uklad dachu bezawaryjny. Uszczelki, chociaz przesadnie nie dbam rownie w super stanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawdzilem przez 4 lata w zakresach -31C do +34C. W zimie blyskawicznie sie nagrzewa. Latem klimatyzacja dziala bardzo wydajnie. Jedna awaria: sprzeglik w klimatyzatorze - naprawa za 250pln. Poza tym oczywiscie filtry i serwis raz w roku. Oprocz dachu, ogrzewanie/wentylacja to najmocniejszy punkt tego auta. Jazda bez dachu o swicie przy +12C ? - wlacz ogrzewanie i nie ma problemu :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochod prawie czteroosobowy. Z tylu nieco ciasnawo, ale na pewno o wiele lepiej niz w 206cc :)
4,0
Wyciszenie
Cabrio i wyciszenie... Ogolnie ok, ale trzeba pamietac, ze to nie jest klasyczna konserwa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny napraw jak w zwyklej astrze. Poza elementami nadwozia i dachem oczywiscie. Dobra rada: nie rozbijac auta i dbac o wymiane plynu hydraulicznego w pompie dachu a wszystko bedzie ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene ciezko jest znalezc tanie w utrzymaniu, ladne, czteroosobowe cabrio.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalajace sie zarowki, drobne wycieki oleju. Poza tym ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych powaznych usterek, poza zerwanym paskiem alternatora (moja wina - rozlecial sie ze starosci)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Cabrio 1.8 16V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Astra G Cabrio