Inne
: Dach jest jak by z kosmosu. Pełna elektryka cisza i podgrzewana szyba, domykanie szyb z pilota. Silnik też jest bardzo wytrzymały i jak na 1380KG to baardzo dobrze przyspiesza około 9.5 do 100
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Urwał się przegób wewn
Silnik
: Simering
Układ hamulcowy
: Problemy z zaciskiem
5,0
Całokształt
Auto jest zajebiste. Jak sie nic nie psuje to jest ok ale jak sie zepsuje to kilka żeczy na raz.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na silnik 1.8 to bardzo dobrze przyspiesza aczkolwiek brakuje elastyczności na niskich obrotach, najlepszy strosunek spalania do osiągów.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze wchodzą biegi
4,0
Układ jezdny
Sztywne zawieszenie, pokonywanie zakrętów podobnie jak tigrą ze sportowym zawieszeniem czyli 140 w zakręty można wchodzić jeżeli są dtylko dobre opony. ESP bardzo ptrzydatna rzecz na suchym dopiero jak sie maxymalnie wykorzysta wejście w zakręt to się załancza. Na śniegu nie chce już auta Bez ESP. TC i ABS dodatkowo posiada. ABS to jednak system który tylko drażni kierowcę.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i na boki ok ale do tyłu to tylko na lusterka albo jak sie ma 200cm to można coś zobaczyć przez tylnią szybe. Co ważne to auto posiada szybę podgrzewaną a nie tak jak wszystkie cabrio plastik bez grzania.
5,0
Ergonomia
Tutaj wszystko znajduje się pod ręką. Zero zastrzerzeń wręcz idealnie. To co mnie zawsze denerwowało w niektórych autach to to że nie ma miejsca na kubki Astra Bertone Cabrio to prawie pijacki samochód bo aż 4 browary w puszce jest gdzie postawić:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jest, Ogrzewanie jest rewelacyjne, przejedziesz 500m i leci letnie przejedziesz 1km już jest ciepłe powietrze. Dach w tym samochodzie to dzieło Mercedesa więc jeżeli ktoś myśli że w zimę nie da sie użytkować cabrio to jest w błędzie bo posiada Ocieplenie, materiał to taki jakiego używają w najnowszej E clasie, czarna podsufitka i na dodatek full automat sterowany z pilota. Dach wyprzedza epokę cabrio.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest miejsca baaaardzo dużo zwłaszcza nad głową, kumpel 209cm mieści się i mówi że jeszcze ma spory zapas miejsca nad głową i nie musi trzymać kolan koło szyi. Z tyłu trochę gorzej z przestrzenią na nogi kanapa jest gorsza niż w coupe bo jest trochę bardziej pionowo ustawiona. Ogólnie na nogi miejsca jest przeciętnie za to nad głową znów bardzo dużo.
5,0
Wyciszenie
Nie spodziewałem się tego po cabrio ale do 160 wgl nie czujesz różnicy pomiędzy cabrio a coupe. Znakomicie zaprojektowany dach, bardzo cicho, można sobie dodatkowo wygłuszyć drzwi to powinno być bajecznie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmm tutaj niestety jest różnie bo w mieście niekiedy przy gigantycznych korkach wychodzu 14l a normalnie mieści się w 9L troche za dużo ale na trasie to jak jazda dieslem. Jadąc 25km spala na tym odcinku 0.9L czyli 0.9 x 4 to macie 3.6 l na 100KM policzcie sobie sami ile to jest zł. Wcale nie oszukuje tyle potrafi spalić przy prędkości 110km/h wielokrotnie sprawdzane i komputer nie oszukuje nawet o 0.1l. Przy super agresywnej jezdzi nie da sie przekroczyć 9l na 100KM ale to juz musi być co chwila redukcja i do 6rpm.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znam innej marki jak opel króra posiada taki stosunek ceny do jakości. Wykończenie bardzo dobre. Wyposażenie zdecydowanie odbiega od konkurencji. Taka astra posida w standardzie 4x air bag ABS, TC, El szyby, podgrzewane lustra i el. El składany dach który w żadnym innym aucie nie jest tak dopracowany jak w astrze. W moim wyposażeniu jest jeszcze skóra podgrzewane fotele które są kubełkowe i mają reg lęddżwi oraz wysokości. Alarm z imo. C zamek Dach mozna z pilota skłądać i zamykać. Np pada deszcz a ty nie musisz zchodzić z 6 piętra w bloku żeby go zamknąć tylko przyciskasz pilota a niestety w Mazdzie MX5 trzeba to robić ręcznie. Nagłośnienie jest bardzo basso- j*bne. Samo radio to syf trzeba wymienić na niefabryczne głośników jest aż 6 bardzo dobrej jakości jak na fabrykę i wiele osob się pyta czy mam jakaś tube w bagażniku. Sterowanie w kierownicy też jest w standardzie. Poprostu nie ma w tych pieniądzach tak wyposazonego auta i z tego roku oraz tak rzucającego się w oczy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadne duperwle sie nie psują
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To zależy na jaki się egzemplarz trafi. Należy tylko kupować od klubowiczów z for internetowych wtedy macie auto lepiej zadbane niż w salone byście dostali.