Samochód od nowości w rękach mojej rodziny czyli od 1999 r. Zupełnie bezawaryjne auto , a przypominam ,że ma przejechane ponad 200000,bardzo trwałe i proste zawieszenie, jedyne to czasem trzeba zmienic jakieś drobiazgi w zawieszenie w goszowych kosztach.Do tej pory nic sie nie zepsuło, nawet sprzęgło jest oryginalne, klocki wytrzymuja ponad 40 tyś, tarcze dużo dłużej.Mankamentem jest bardzo mięciutkie zawieszenie i zbyt luźny układ kierowniczy, ale za to wszystko jest trwałe, no i jeszcze blacha nie jest jakoś rewelacyjnie zabezpieczona, pojawiaja się na błotnikach ogniska korozji(auto bezwypadkowe-zaznaczam). Spalanie oleju ok 1l na 10 tyś. Przy 80 tyś, został założony gaz, sprawdził się w tym aucie doskonale.Spalnie gazu średnio 10l, w warszawskich korkach dochodzi do 13l, ale na trasie potrafi zmieścić się w 8l. O samochód dbam średnio, ale wszystkie przeglądy i wymiany eksplatacyjne są robione regularnie. Auto zostało wyprodukowane w polskich zakładach GM, i myślę,że po części temu zawdzięcza swoją bezawaryjność. Samochód poprawny z naprawdę sporą ilościa miejsca z tyłu godny polecenie nawet z duzymi przebiegami. Cały czas w mojej rodzinie przewijaja się inne auta, duzo lepsze i nowsze, ale wiem,że juz nigdy nie będzie modelu z taka bezawaryjnością.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie koszty eksplatacji, spowodowane wręcz zerowa bezawaryjnością! Podaje spalnie LPG.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 100KM 74kW
[l/100km]