Słabiutki silnik. Wolno się rozpędza. Mało elastyczny.
3,0
Skrzynia biegów
Dość precyzyjna choć od czasu do czasu się zacina.
3,0
Układ jezdny
Ogólnie wporządku. Jednak po 10 latach wymienić końcówki drążków to zadanie dla dobrze wyposażonego mechanika tj. palnik, bardzo dobry ściągacz itd. Ustawienie zbieżności graniczy z cudem z uwagi na pozapiekane śruby. Urwane śruby(niestety gówniane bo polskie) to standard. Brak wspomagania dokucza jedynie na parkingu.
Komfort
3,0
Widoczność
Może być. Choć w sedanie trzeba być czujnym przy parkowaniu.
4,0
Ergonomia
Jak na tę klasę może być.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wporządku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze.
4,0
Wyciszenie
Zawieszenie daje o sobie znać na wybojach. VW GOLF II wymiata konkurencję.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez rewlacji. Mały silnik a spalanie po mieście 8l. Trasa 6l. Opinie o spalaniu na mieście 5-6 litrów to bajki.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]