świetne autko o małych kosztach utrzymania, typowe nie do szaleńtwa na drogach. Asterka ma kilka wad ale ma 90% pozytywów a teraz jestem w trakcje kupowania następnego samochodu i też będzie to astra tyle że g z 2,0 dti
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek pracuje ładnie może czasem brakuje mu koników ale to niejest 3,0 mv 6 żeby się scigać spod świateł i każdy wie co kupuje (względem mocy)
4,0
Skrzynia biegów
czasem problemy z wbijaniem wstecznego ale pomaga najpierw 1 potem wsteczny
4,0
Układ jezdny
autko dobrze trzyma się drogi nawet przy 140 na autostradzie może troche lekki i przy dużym wietrze jest to odczuwalne
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu dobrze, przód czasem lekko przeszkadzają słupki na skrzyżowaniach
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime grzeje po przejechaniu 2km tylko w lato mimo włączenia nawiewu zimnego powietrza leci ciepłe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tąklase samochodu to i z przodu jak i z tyłu sporo miejsca a i bagaże na wyjazd też wejdą bez problemu
3,0
Wyciszenie
przy wiekszych prędkościach troche głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lpg koło 8 litrów a serwis i naprawy malutkie pieniądze sprzęgło po 205 tys padło koszt wymiany 200zł u mnie w garażu pompa hamulcowa 150zł a tak to dwa razy czujnik oleju po 18zł także rewelacja
5,0
Stosunek jakość/cena
malutkie pieniądze i bezawaryjność czego chcieć więcej??
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raz padło oświetlenie w środku samochodu koszt 50zł u elektryka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mimo przejechaniu ja sam ponad 40tys a ogólnie 215000tys zero poważnych awarii a sprzęgło to prawa eksploatacyjna
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]