Silnik
: Bardzo cichutka praca. Gdyby nie obotomierz nie byłbym w stanie stwierdzić czy silnik pracuje:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Uszkodzony czujnik Halla w aparacie zapłonowym powodował gaśnięcie rozgrzanego silnika . Stacyjka była już wyrobiona i lubiła się zacinać, ale podobno w Astrach I to normalka.
Karoseria
: Lubi rdzewieć, zwłaszcza na progach i w okolicach wlewu paliwa.
4,0
Całokształt
Ogólnie świetne auto dla małej rodziny lub spokojnej osoby. Zużycie LPG porównywalnye z najmniejszymi samochodami typu Daewoo Tico, a sporo więcej przestrzeni i większa nadwyżka mocy. Kształt nadwozia typu sedan bardzo ładnie się prezentuje. Wadą jest skłoność do rdzewienia, zwłaszcza w okolicach wlewu paliwa i na progach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo cichutki silnik, jednak podstawowa wersja 60KM jak na ten rozmiar nadwozia trochę za słaba, aczkolwiek nie ma tragedii.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto z podstawowa wersją silnika o pojemności 1,4 litra spala naprawdę niewiele więcej niż malutki Daewoo Tico.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę (6100zł) ciężko było znaleźć coś lepszego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory wymiana wkładu stacyjki, końcówki drążka kierowniczego i czujnika Halla w aparacie zapłonowym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważniejszego jak dotąd się nie zdarzyło.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]