Silnik
: Elastyczny, oszczędny, dynamiczny, tani w utrzymaniu, zawsze odpala na raz, szybko daje ciepło w kabinie, nie bierze oleju
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: problem z rdzą
Układ hamulcowy
: Hamulce szybko sie zagrzewają
Inne
: przepalające sie podświetlenie konsoli środkowej
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik naprawdę wspaniale pracuje. Przy niskich obrotach trochę słabawy ale jak wejdzie na wysokie to można pojeździć. Warto tankować 98. Udało mi się rozpędzić go 205 km/h. Mało pali na trasie około 5,3 miasto 9l zima 11. Niesamowita elastyczność można ruszyć z 3 biegu bez gazu-samym sprzęgłem.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w tym modelu jest tak zrobiona ,że nie ma możliwość wrzucenia pierwszego biegu jeżeli pojazd się porusza. Jeżeli robi się to na siłę z czasem skrzynia się zacina i przestaje wchodzić dwójka.
4,0
Układ jezdny
Jest dobry na polskie drogi. Bardzo odporne zawieszenie (modele z gliwic)
Komfort
5,0
Widoczność
Słupi są dosyć cienkie wiec nie blokują widoczności
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jest wspaniałe już po przejechaniu 1 kilometra zimą zaczyna lecieć ciepłe powietrze dla porównania w 307 1.6 disel po około 10 km.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu dla osób do 1.75 cm jest naprawde wygodnie Nie polecam podróży dłuższych niż godzina dla 5 pasażerów.
3,0
Wyciszenie
Technika jest z początku lat 90 wiec może nie jest to rewelacja ale przy 150 km/h da się jeszcze spokojnie rozmawiać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 5,3 (90-100 km/h) miasto 9 (lato) zima (11) bardzo tania w utrzymaniu. Dużo tanich zamienników. Silnik nie sprawia większych problemów
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalają się lampki z konsoli środkowej, problem z łącznikami stablizatorów ale tak jest w każdy aucie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżeli dba się na bieżąco nie ma problemów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]