Ładny mruk jak na diesla, który stuknął juz ponad 200 tkm. W czasie mrozów na początku troszę głośny jednak się wygrzeje naprawdę cicho pracuje.
4,0
Skrzynia biegów
I znów o mrozach. Zimna skrzynia płata figle, jedynka i trójka bywa, że wchodzą ciężko. Na ciepłym problem znika, ale trójka lubi robić psikusy. Dwójka też nie jest idealna. Skrzynie oceniał raczej średnio, ale może to już kwestia zużycia.
4,0
Układ jezdny
Uważam, że całkiem fajnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Przód świetnie, tył - no cóż mam kombi więc jest jak jest, ale nie marudzę.
5,0
Ergonomia
Tu bez zastrzeżeń. Wygodnie, poręcznie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się na grzewa i dobrze wieje. Koniecznie treba jeździć z włączonym nawiewem, bo asta ma tendencję do parowania. Dziwny myk z zimnym powietrzem z środkowych kratek - ten typ tak ma. Pilnować filtra przeciwpyłkowego, zanieczyszcznie to gwarancja parowania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest wystarczająco, pasażerowie już nieco gorzej, ale to nie omega, gdzie się leży.
4,0
Wyciszenie
No tutaj mały ans. Nie wiem, czy to wina mojego egzemplarza, ale szumią mi drzwi kierowcy. Przeszkadza i irytuje, ale powoli się przyzwyczajam. Poza tym ponad 120 km.h zaczyna byc głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie sprawdzałem jeszcze latem, ale zimą 6.7 w jeździe mieszanej, trasa około 6 i poniżej.
5,0
Stosunek jakość/cena
dałem 10.000 - i chyba było warto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]