auto tanie, ekonomiczne i spore (kombi), czesci sa smiesznie tanie, silnik isuzu jest trwaly i niezawodny, auto nie wygra juz konkursu pieknosci czy rajdu spod swiatel ale przy swojej cenie i oszczednosci na pewno jest idealnym wyborem dla wielu kierowcow
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik to chyba podstawowa zaleta, 1,7 TD wyrob Isuzu, mimo sporego przebiegu nadal nie brakuje mu mocy (oczywiscie jak na swoj wiek), pracuje rowno i dosyc cicho, przy wysokich obrotach dymi, ostatnio po pokonaniu 3 tys km bez przerw zuzyl ponad pol litra oleju ale jazda byla (jak na tego dziadka) dosyc energiczna
3,0
Skrzynia biegów
zmiana biegow wymaga wprawy, biegi nie wskakuja same ale tez nie ma tragedii
2,0
Układ jezdny
dla mnie ten samochod nie nadaje sie do jazdy powyzej 110 km/h, nie czuje wtedy \"komfortu bezpiecznej jazdy\" :]
Komfort
3,0
Widoczność
kwestia przyzwyczajenia, ja od dawnakorzystam tylko z bocznych luster
3,0
Ergonomia
wszystko jest na swoim miejscu, kiedys wnetrze tej astry mi sie bardzo podobalo...
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydaje mi sie ze ten typ tak ma : bez wzgledu na ustawienie pokretla ogrzewania ze srodkowych nawiewow wylatuje zimne powietrze ? u mnie w ramach atrakcji zimna wieje zimno na stopy a latem nie da sie wyeliminowac cieplego nawiewu w 100 procentach, pewnie cos tam jest popsute ale nie chce sie mi grzebac :]
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
raczej przecietnie, na dluzszych trasach bardzo ciasno
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto bardzo oszczedne, caly czas jestem pod wrazeniem silnika ktory pali niewiele okolice 5 litrow to na trasie standard
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psuje sie oswietlenie pokretel nawiewu - u mnie nie dziala od momentu kupna, czasami brak kontaktu tlnych lamp pozbawia mnie jednego stopu, zapewne uszkodzony nawiew
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w ciagu wielu lat padl kiedys rozusznik (ale padal powoli dajac znac ze jest cos nie tak), raz trzeba bylo zajrzec do alternatora (zdaje sie szczotki), po za tym standardowe zurzycie elementow zawieszenia, o dziwo nie rdzewieja u mnie tylne blotniki co jest zdaje sie bardzo popularne w oplach
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]