Silnik
: Świetny silnik, mocny i naprawdę wiele zniesie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: korozja
Układ elektryczny
: żarówki się przepalają
Przeniesienie napędu
: po dużych przebiegach zaczyna skrzynia hałasować
5,0
Całokształt
Auto mnie nie zawiodło, przejechałem nim ponad 50 kkm, niewiele pali, tania eksploatacja, nic dodać nic ująć tylko jeździć
Wrażenia
4,0
Silnik
Tylko 4 ode mnie ma ten silnik bo nie jest najnowszą konstrukcję i co do kultury pracy mam wiele zastrzeżeń, wiadomo klekot straszny, ale te złe doznania mijają od razu jak wciskam pedał gazu i czuję jego moc, elastyczność no i oczywiście gdy podjeżdżam pod dystrybutor ponieważ auto jest naprawdę oszczędne.
4,0
Skrzynia biegów
Tylko 4 bo zdarza się, że bieg nie wejdzie gładko i zazgrzyta, no i po dużych przebiegach zaczynają dawać znać o sobie łożyska.
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się lekko i przyjemnie, trzyma się znakomicie nawierzchni, precyzyjny układ kierowniczy z odpowiednio dobraną siła wspomagania robią naprawdę miłe wrażenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Co tu dużo mówić, widać wszystko, naprawdę tylko niedowidzący może zahaczyć przy trudnych manewrach.
5,0
Ergonomia
Auto niewielkie ale za to bardzo pakowne, w miarę tanie a za to daje wiele satysfakcji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niektórzy narzekają na rosiejące szyby, ja nie mam tego zjawiska, szybko robi się ciepło a i latem nadmuch bez klimy radzi sobie nieźle.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za mało miejsca z przodu, dwóch mężczyzn nawet niewielkiego wzrostu przeszkadzają sobie łokciami i utrudnia to manewrowanie biegami.
3,0
Wyciszenie
Auto nie jest ciche, silnik hałaśliwy i do tego słychać szum kół, tylko 3 za wyciszenie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co tu dużo pisać, auto naprawdę mało pali.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w swej klasie jest chyba najtańsze, a dodatkowo bardzo wygodne i ma niezły wygląd, może konkurować z autami nawet klasy wyższej. U mnie nawet 6
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go prawie rok, ale za to przejechałem ponad 50 tyś km i poza eksploatacją nic nie robiłem. Olej co 10 tyś km i raz wymiana klocków hamulcowych i tarcz no i szczęki wiadomo. Wymieniałem tez płyn chłodzący i płyn wspomagania, ale to tylko dlatego, że dbam o auto.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]