Karoseria
: Po zimie zawsze nowe ogniska korozji szczególnie na klapie tylnej
3,0
Całokształt
Ogólnie byłem zadowolony, trzeba jednak zadbać o karoserie szczególnie w okresie zimowym, troche przeszkadza niski moment obrotowy szczególnie przy większym obciążeniu auto się zamula.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik w miare elastyczny ale bez rewelacji, duuuużo traci przy obciążeniu auta. Przyśpieszenie przy wyprzedzaniu z 5osobami na pokładzie to koszmar szczególnie przy prędkościach od 90w góre.
2,0
Skrzynia biegów
Z czasem biegi wchodzą ciężko szczególnie pierwszy bieg i drugi, trzeba dobrze ją wyczuć.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie uważam że dobrane w sam raz nie za twarde nie za miękkie.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma problemu z manewrami na parkingu.
4,0
Ergonomia
Duży plus to bagażnik w którym po złożeniu siedzeń można naprawde wiele przewieźć.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje dobrze ale bardzo duży minus należy się ciągłemu parowaniu szyb nawet przy włączonej szybkiej wentylacji, ale to wada wszystkich opli z tego okresu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy średnim wzroście z przodu jak i z tyłu daje rade.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby mniej słychać silnik w kabinie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Największy plus to chyba ekonomiczność zaczynając od ceny zakupu poprzez ewentualne naprawy których wiele raczej nie ma, silnik nie wymagał ode mnie żadnych napraw jedynie co denerwujące ciężki rozruch w zime. Częsta wymiana świec żarowych i ważny bardzo dobry akumulator. Ceny części bardzo przystępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Największy plus to chyba cena auta, kupując model z tego rocznika ma sie pewność że w trakcie użytkowania nie będzie szarpał po kieszeni.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające się diody w konsoli środkowej, cieknący bak.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważniejszych usterek to była wymiana pompy wspomagania.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]