elastycznosci brak kultury pracy brak jak zapali to pozniej nie jest tak zle na miasto wystarcza olej wymieniam co 8tys i jak wleje 5l to do wymiany schodzi na minimum niby niezle a zapalac nie chce jak jest minus 3 mysle ze to glowica bo walek wytarty i koniki tez
4,0
Skrzynia biegów
odkad zmienilem sprzeglo jest niezle wsteczny nie zgrzyta tak jak przed wymiana jedynie 2ka lekko haczy
4,0
Układ jezdny
dobrze jak na zwykle zawieszenie bez udziwnien i wiek auta
Komfort
4,0
Widoczność
widac wszystko tylko trzeba patrzec
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobre grzanie szyby troche paruja ale nie ma tragedi
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu w miare z tylu malo miejsca na nogi za to bagaznik przepastny
2,0
Wyciszenie
stary diesel opla nic dodac nic ujac
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 7 a jezdze taksowka i odpalam 50 razy dziennie uwazam za wynik dobry trasa 5,5
5,0
Stosunek jakość/cena
dalem za niego 2lata temu 6tys zrobilem 100000 bez dokladek pomijajac czesci eksploatacyjne ktore sa smiesznie tanie wiec w tej kategori super ale nie chcialbym juz wychodzic rano z domu i zastanawiac sie czy zapali czy nie dlatego opel tak ale z silnikiem isuzu 82 km ktory jest niezawodny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobilem nim osobiscie 100000 i wymienilem przez ten czas amotyzatory po 2razy koncowki drazki kierownicze 2 razy swozen wachacza prawy bo lewy jest dalej oryginalny i zanitowanyzepsul sie zamek od kierowcy nie ma podswietlenia pokretel od ogrzewania nie dziala spryskiwacz tylniej wycieraczki automatyczne ssanie nie dziala
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wspominalem na wstepie nie chce zapalac jak jest ponizej 3stpnie i chyba to jest jego najwieksza bolaczka
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 D 60KM 44kW
[l/100km]