Samochód godny polecenia, można w dobrych pieniądzach znaleźć zadbany egzemplarz. Mój ma zrobione już 240 tys. km i bardzo dobrze się trzyma. Wystarczy wszystko robić na bieżąco. Idealnie współpracuje z instalacją LPG.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy naprawdę na wysokim poziomie, mimo starej konstrukcji, elastyczność na dobrym poziomie, jednak mocy czasem brakuje. Mimo 240 tys. km samochód nie bierze nic oleju, do wymiany do wymiany.
3,0
Skrzynia biegów
Czasem problemy z wrzuceniem z 2, i wstecznego.
3,0
Układ jezdny
Twardość na przyzwoitym poziomie, jednak tył lubi na rondach uciekać. Trwałość też bardzo dobra mimo stanu polskich dróg.
Komfort
4,0
Widoczność
W każdą stronę wszystko widać, słupki nie przeszkadzają, łatwo go wyczuć.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjne rozmieszczenie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się rozgrzewa, nie ma problemów z ogrzewaniem, w lecie tylko klima by się przydała.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno z tyłu jak i z przodu miejsca pod dostatkiem. Można jechać wygodnie spokojnie w cztery dorosłe osoby.
3,0
Wyciszenie
Robi się głośno powyżej 130km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na motor 1.8 z LPG bardzo dobre. Naprawy jak i części do niego śmiesznie tanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód nigdy mnie nie zawiódł, wystarczy robić na bieżąco naprawy a nie czekać jak się do końca rozsypie i wszystko będzie dobrze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 90KM 66kW
[l/100km]