Gdyby nie spalanie oleju i te posrane czujniki, zawory recyrkulacji spalin i inne cuda byloby spoko. Niemcy chcieli nowoczesny silnik to mają! Zwykły 1.6 8v był o niebo lepszy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik!! Spalanie oleju!! Przecież to chyba czterosuw więc powinien palić samą benzynę a nie z olejem!! Spala 2l oleju na 1000km!!!! W serwisie powiedzieli że wszystko jest jak sie należy w silniku więc niewiadomo czemu tyle spala. TTTM??
Primera P-11 1.6 16v przy przebiegu ponad 300 000km nie spalała nawet grama! Żadnych dolewek!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia OK, na mrozie ciężko wchodzi dwójka ale po rozgrzaniu spoko. Wsteczny czasem zgrzytnie.
4,0
Układ jezdny
Całkiem nieźle. Na mrozie trochę skrzypi przód. Spora podsterowność, ale przy normalnych prędkościach to nie występuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Slupki!!
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Nie jest to mercedes ale daje rade :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimno ze środkowych nawiewów, ale to standard. Klimy nie mam więc nie wiem jak chłodzenie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak z tyłu jadą dzieci to sie zmieszczą. Ja mam wystarczającą ilość miejsca (mam 186cm)
3,0
Wyciszenie
Do 80km/h cicho. A potem to już koncert :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dość tanie, obsługa też. Tylko żeby nie żarła tyle oleju!! Spalanie też do przyjęcia.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za 6000 może to i dobry wybór ale nie z silnikami ecotec!!!!!!!!!! Ja swoją sprzedam i przesiadam sie do japończyka!! Nie psują tak zdrowia jak te niemieckie wynalazki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacinająca się przednia szyba od strony kierowcy.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nieszczęsny EGR!! OLEJ!! OLEJ!! OLEJ!!
W Primerze przez 100 000km tylko wymiana oleju, świec i przewodów!! Nigdy więcej niemieckiego samochodu!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 100KM 74kW
[l/100km]