Zawieszenie
: tuleje metalowo-gumowe przód, nigdy więcej amortyzatorów DELFI
Karoseria
: Lubi zardzewieć, ale to pikuś w porównaniu z tą z gliwic.
3,0
Całokształt
Rakieta to to nie jest, ale może być.
Wrażenia
4,0
Silnik
Astra I Kombi 14 8V 82KN(jakoś tak) służbowa. do końca serwisowana w aso. przy ok. 150000 km zaszczepiona LPG. i tak do końca (chyba). Autem już nie jeżdże.
Olej brała od początku (dużo)-w książce serwisowej były wpisy o zmianie pierścieni X2 (gu... pomogło) zdarzało się że silnik pracował bez oleju (tymczasowy użytkownik myślał że jedzie dieslem, jadąc z wwa zorientował się w częstochowie -->gu.. zaszkodziło) SILIOR PRACOWAŁ LEPIEJ NA LPG NIŻ NA PB95 nawet przy 407000km.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie było OK, czasami w serwisie były wymiany elementów przekazania momentu na skrzynie ( cięgna).
1,0
Układ jezdny
10 w skali boforta to chyba trafna uwaga. W bagażniku miałem ok 100 kg obciążenia.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jak na swój wiek doskonale!
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Każdy użytkownik wie doskonale gdzie jest TEN filtr.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Służbowe nie liczone :-)
3,0
Stosunek jakość/cena
Serwisowany był w ASO, jak sam miał bym za to płacić to chyba sam na parkingu bym działał.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto zatrzymało się dwa razy po trasie:
1. Jak pękł pasek rozrządu.
2. w zime przy -20 stopi C drobna awaria układu elektrycznego, przy układzie zapłonowym (zaaśniedziały kontakt)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. Jak pękł pasek rozrządu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 82KM 60kW
[l/100km]