auto spoko, jeszcze dobrych kilka lat bedzie z niego pociecha, wnetrze zadbane i czyste - materialy wytrzymuja wiele lat (ale trzeba dbac), wiedzialem co biore wiec na moc 1.4 nie moge teraz powiedziec nic zlego;)
Wrażenia
4,0
Silnik
dla mnie ok, ladnie pracuje, tylko slaby - ale to stare 1.4. Jezdze ponad rok, zrobilem 30 tys. (samochod sprowadzony z Niemiec), 3 drzwiowy z ABS
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutów
4,0
Układ jezdny
nie szaleje, ale chyba dlatego, ze do konca mam do trego samochodu zaufanie, niby ok ale....cos za miekki.
brak wspomagania - przy szerszych oponach krecenie tylko dla mezczyzn
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
smieje sie jak czytam co drugi post na formu i czytam, ze cos nie tak bo szyby paruja....hehehe - witam w klubie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jesli chodzi o gaz to jazda mieszana z przewaga miasta - zawsze do 8 l/100km, na trasie ok, 6,5-7 l/100km (jazda do 120-/130 km/h)
4,0
Stosunek jakość/cena
ciezko trafic lepiej przy starych samochodach, np. wymioana tarcz z przodu i klockow (jakosc: wyzsza polka) ok. 180 zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
standard - podswietalenie deski, zarowki padaja, ale ogolnie nic sie nie dzieje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa wodna - wymiana ok. 250
modul sterowania zaplonu ok 450
tyle na ponad rok, reszta jak wszedzie: paski, klocki, tarcze, oleje
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]