Silnik
: 300 tys i nadal idzie 210 km/h z gorki:) wystarczy dbac,nie do zajechania
5,0
Całokształt
Ze wzgledu na nie duzo liczbe miejsca z tylu i nie ocynkowana blache i tak daje 5 za ekonomicznosc w kazdych warunkach i bezawaryjnosc!
Wrażenia
5,0
Silnik
Samochod zostal sprowadzony z Holandii z przebiegiem 200 tys,minely dwa lata i ma 300 tys. Silnik 1.7 ISUZU , super motor polecam kupic zadbany egzemplarz!
4,0
Skrzynia biegów
Jest dobrze nie narzekam,chodzi lekko , przez dwa lata raz wymienilme tylko synhronizator piatego biegu nic pozatym!
5,0
Układ jezdny
Jest to wersja seryjna TDS, lekko usztywniona i posadzona seryjnie na 15 calowych , niskoprofilowych kolach ,prowadzi sie bardzo dobrze,nawet przy pelnym zaladuznku
Komfort
5,0
Widoczność
Nie jest to duzy samochod wiec widocznosc jest okey
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno,bez zatrzezen.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jesli regularnie wymienia sie filtr przeciwpylkowy od wentylacji to dziala dobrze,choc tylne szyby w deszczu lubia parowac
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 182 i z przodu jak wygodnie usiade to ci z tyly nie maja juz tyle miejsca,nieukrywajamy nie jest to limuzyna!
5,0
Wyciszenie
Uwzam ze wyciszenie jest dobre jak na te klase auta przy 150 nadal jest cicho!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie to najlepsza kategoria tego auta,zrobilem tysiace km i moge smialo powiedziec to auto jest oszczedne,bylem po kursie oszczednej jazdy Najmniejsze spalanie jakie udalo mi sie uzyskac to 4,2 litra na 100 zima Gdynia-Zakopane , miasto lato czy zima srednio 5-6 litrow, trasa do Anglii 150-170 km/h 6,3 litra na 100
5,0
Stosunek jakość/cena
Wystarczy spojrzec na niemieckie lub holenderskie strony z sprzedarza aut,oplaca sie!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Patrzac przez pryzmat tych dwoch lat to rozrusznik odmuwil posluszenstwa,pozatym nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z powaznych usterek NIC
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]