Auto na miasto napewno nie dla sportowców, w miare tanie w ekspoatacji.
Wrażenia
2,0
Silnik
Głosny, bez turbiny - porażka,
4,0
Skrzynia biegów
Jak na przebieg 150tys jest OK
2,0
Układ jezdny
Całkowita pomyłka - tendencja do uciekania tyłu na zakrentach, nie pomogła wymiana amortyzatorów, dopiero zmiana felg na 14 i opon na niższy profil sprawiła że auto prowadzi sie pewniej.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra
4,0
Ergonomia
Po niemiecku
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kicha do kwadratu - lato, auto stoi na słońcu ruszamy i... ukrop z wentylacji przez dobre 20 min
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało gdzie spotkalem tyle miejsca dla kierowcy (194cm wzrostu 120kg wagi i nie musze fotela odsuwac do konca, i dziury w dach nie potrzebuje), pasażer - kurcze nigdy tam nie wsiąde.
3,0
Wyciszenie
Przy silniku diesla słabe
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przecietna - jeżdiłem dieslami które były starsze miały przebieg po 200tys. niały wiekszą mase i paliły mniej (np: Ford Escort 1.8D 1991 200tys. spalanie około 5,5l/100km) w przypadku Astry jest to 6,5l/100km
2,0
Stosunek jakość/cena
Bez turbiny nie warto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co miało odpaść już dawno odpadło.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Spalony regulator napięcia - przy okazji załatwiona wiekszość kontrolek i silnik tylnej wycieraczki.