Jest to tylko OPEL, ale przyjemnie sie nim jezdzi. Blachy no coz mogly by byc lepsze. SILNIK ISUZU to jedna z najbardziej udzanych konstrukcji lat 90-tych i ja to potwierdzam. Hatchback praktyczny i przyjemny w codziennym uzytkowaniu nie jest to duze auto ale bardzo sprytne.
Wrażenia
5,0
Silnik
ISUZU-Idealny, nie ma żadnej elektryki (tylko elektrozawor), dlatego nie ma sie co psuc. Jezeli sie o niego dbalo to moze dluuuuugo pojezdzic. Slyszalem o kliencie ktory nim nakrecil uwaga 750000 km, (co prawda dzuza czesc to dlugie trasy). Warunek wymieniac olej co 7500 km, pilnowac rozrządu, filtro itd.... Bardzo dynamiczny jak na 1.7
4,0
Skrzynia biegów
rewelacji moze nie ma, ale takze nie ma co narzekac. Jest dobrze.
5,0
Układ jezdny
Doskonały i co bardzo istotne TANI W NAPRAWACH (co jest istotne na naszych drogach)
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
wszystko pod reką, czytelne zegary i przyjemnie
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
I tu porazka auta na maxa, Astry tak maja. Chodzi o zaparowane szyby. Wieczny problem.....SZOK!!!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5d, fajnie sie tym jezdzi po miescie. Miejsca jest wystarczajaco, w koncu to nie jest duzy samochod. Hatchback przy zlozonych siedzeniach jest calkiem pakowny.
4,0
Wyciszenie
przy np. 150 km/h calkiem przyzwoicie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie sadze mu non-stop po kominach, chociaż czasami bywa to zeby spalil wiecej jak 6L po mieście to trzema sie postarac. Na trasie do 110-120 km/h bez problemu ponizej 5l. Po wyzej 160Km/h na trasie to 7 moze byc ciut za malo, ale bez przesady.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
siad mi alternator, ale kazdy by siadl w momecie przetarcia sie duzego kabla masowaego.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko leje paliwo, no i wymieniam to co sie zluzylo (tanie czesci)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]