Poza planowaniem głowicy (przegiąłem, moja wina) to w zasadzie bez problemu.
Wrażenia
4,0
Silnik
W zasadzie jak zapłon jest ustawiony to tylko BRZDĘK i chodzi. Nie zapalił przy -28 stopniach, a szkoda ;)
3,0
Skrzynia biegów
od początku nie ruszana i jak jest gorąco to są problemy z R oraz 1 biegiem.
5,0
Układ jezdny
Do dziś raz wymienione przednie zawieszenie - taki mały niezniszczalny muł.
Komfort
4,0
Widoczność
Tyłu nie widać i przód też coś średnio.
4,0
Ergonomia
Podłokietnika mi brakuje... ale poza tym to dłońmi wszędzie łatwo dotrzeć.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Paruje i POTWORNIE nagrzewa się w lato. Filtry zmieniam.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ludzie siedzą bez narzekania nawet na dłuższych trasach (~500 km).
2,0
Wyciszenie
No cóż Alfa 166 to nie jest.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak był wyregulowany to palił nawet 4,2 l/100 km przy jeździe do 90km/h. Jak się spieszę to 7 nie przekracza.
4,0
Stosunek jakość/cena
Raczej trzymała cenę, ale teraz nie jest zbyt wiele warta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pompka ssania (automat) i przetarte jakieś przewody - raz olejowy, raz doprowadzający chłodziwo do zbiorniczka wyrównawczego (o serwo przetarł się skubany).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Planowanie głowicy przy 157 tysiącu - zagrzał mi się na trasie 570 km bez postoju i przy prędkości średniej 114km/h - było lato i potwornie gorąco, wentylator włączył się po pierwszych 30 km i tak chodził aż do końca.
Kupiłem jak miała 80 tys i był kamień w chłodnicy - coś koło 7 kg... trzeba było wymienić i jest OK.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]