Karoseria
: Rdzewiejące nadkola choć też zależy w jakim stanie są i jeszcze raz jak się dba tak się ma
Inne
: w moim przypadku na ten czas często zużywający się pasek klinowy altelnatora
4,0
Całokształt
Całokształt oceniam na dobry + ponieważ autko jest bardzo tanie i naprawdę bardzo tanie w eksploatacji... Ceny części są naprawde śmieszne nie mówiąc już o zamiennikach... Samochód jak na swój wiek i cenę mogę nawet zaryzykować że idealny nie licząc rudej na nadkolach :P
Wrażenia
4,0
Silnik
Jako stary wysłużony diesel myślałem że będzie się gorzej sprawował natomiast radzi sobie całkiem całkiem i jest jak narazie bezawaryjny... Na zimno pracuje troche głośno i jest to może dla niektórych uciążliwe ale za to gdy złapie temperature jest naprawde cicho jak na taki samochód... Podczas jazdy wogóle nie słychać że to diesel...
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia całkiem jak dla mnie na 3 bieg jest troche za długi ale jest dobrze
4,0
Układ jezdny
Autko jak na swoja prymitywna budowę trzyma się dobrze bez zarzutów na szerszych oponach jak 195 lub więcej można zakręty brać ciaśniej i b.dobrze się trzyma...
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie jest ok
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Drażni mnie tylko to że jeśli jest duża wilgoć na dworzu i troche mokre wycieraczki w środku a do tego mokry filtr kabinowy to masakra może poza przednią i bocznymi szybami wszystkie sa mocno zaparowane... trzeba wtedy uszczelnić szybę włączyć nawiewna 2 i wszystko odparowuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moim wzroście 180 cm pasażer i kierowca maja wystarczająco miejsca natomiast z tyłu pasażerowie tych samych gabarytów mieliby już trochę ciasno...
3,0
Wyciszenie
Oryginalnie słabe zdarzają się przewiewy natomiast po prostej operacji którą można zrobić samemu i dodatkowo uszczelnić drzwi czyli odkręcić boczki i zakleić dziury nawet folią daje bardzo dobre efekty i w samochodzie przy prędkości 120km/h wszystko jest jak najbardziej ok ...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
i tu już wszystko zależy od nogi,stylu jazdy i gdzie się jeździ ... Trasa o dziwo samochodzik przy prędkości ok 90km/h i 2 osobowej załodze potrafił zejść poniżej 5 l. ale na orlenoskiej vervie ... Miasto i tu się zaczyna spokojna jazda krótkie odcinki jak w moim wypadku to granica 6,3-6,7 l., a but w podłogę od skrzyżowania do skrzyżowania to naprawde maksymalne spalanie 7,5 l. ale to już kręcenie samochodu do 4-5 tysięcy obrotów na 6.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie jakość jak na tą cene jest naprawdę dobra porównując do innych samochodów tej klasy...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy samochód nie wrócił na lince albo na lawecie wszystko prawie niezawodne... A co do drobiazgów to lekko skrzeczące plastiki które trzeba nastawić, czasami coś brzęczącego lub co u mnie występuje palące się żarówki w prawej przedniej lampie lub przy pokrętle nawiewu w kabinie...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód nie do zajeżdżenia zero jakichkolwiek poważnych usterek jeśli się dba i wymienia się wszystko na czas samochód nie do zajeżdżenia potrafi stuknąć nawet 500 000 km bez większych napraw...
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]