Karoseria
: KOROZJA BŁOTNIKÓW TYLNYCH NASTĘPNIE PROGÓW OSTATECZNIE PODŁOGI
Silnik
: DROBNE USTERKI DAJĄCE SIĘ WYELIMINOWAĆ
3,0
Całokształt
AUTO DOSYĆ PAKOWNE. BARDZO LUBIĄCE KOROZJE.
MIMO DROBNYCH USTEREK NIGDY NIE WRACAŁO DO DOMU NA \"LINCE\". SILNIK (1,7DTL CZYLI TURBODOŁADOWANY Z INTERCOOLEREM) MIMO SWOICH 68KM NIEJEST ZŁY I OCIĘŻAŁY PO PODKRĘCENIU TURBINY(0,75BAR)I USTAWIENIU WIĘKSZEJ DAWKI NA POMPIE DOBRZE SIĘ ZWIJA ALE MIMO TEGO NIE ZASZALEJEMY TU Z PRĘDKOŚCIĄ GDYŻ BLOKUJE GO SKRZYNIA BIEGÓW TAK WIĘC LICZNIKOWE 175KM/H TO MAX. ZWŁASZCZA ZIMĄ TRZESZCZA PLASTIKI CZASEM SĄ UTRUDNIENIA W ROZRUCHU ALE PO 14 LATACH UŻYTKOWANIA MA DO TEGO PRAWO :)
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]