Auta te bardzo \"lubią\" korozje która szybko pojawia się na tylnych błotnikach o progi i podłoge również trzeba zadbać lecz nie znaczy to że wszystkie modele są tak felerne.
Skrzynia biegów nie sprawia problemów(manual)w zime dobrze jak olej nagrzeje się bo inaczej ciężko wchodzą.
Silnik(w moim przypadku diesel 1,7 DTL czyli turbodoładowany z intercoolerem)daje sobie rade choć o lepszych osiągach niema co pisać(daje się jednak lekko podkręcić na turbinie i pompie paliwowej) prędkość max to ok 170km/h.
Układ elektryczny lubi zrobić czasem jakiegoś psikusa.
Układ hamulcowy z tarczami wentylowanymi(przód) i szczękami(tył) radzi sobie nieźle.
Zawieszenie jest troche twarde lecz dobrze trzyma się drogi jest też proste w naprawie(2 wahacze-przód, sztywna belka-tył).Ilość miejsca spokojnie mieści 4os tej piątej jest już ciasno.Bagażnik dość duży.Auto nie powala na kolana ale da się tym jeździć w miare wygodnie i bezpiecznie ale o komforcie można pomarzyć.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]