Karoseria
: model bez ocykowanej blachy jest bardzo podatny nardze
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
najbardziej zawiodłem sie na silnik td DTL czyli ooplowskim miałem 3 asrty z tym silnikiem takie miłem szczescuiie do nich i oto cala histira z mnimi
1* przy 190000 obruciła sie panewka na wale wał do szlifu i tak zrobilem nia 15000 km dopoki jej nie sprzedalem i wszystko było ok
2* miała ok 200000km pekła krzywka czyli drobnoska ale po 200 km obrocila sie panewka na wale zrobilem nim jesze potym 40000km wyssiadł mi pompa wspomagania, oraz turbina
3*obecnie jedze autem ktorego mam od stycznia i zrobilem nim ponad 10000km i bez wymiany turbiny i pompy wtryskowej sie obyło ale nie narzekam na spalani edosyc przy jezdzie natrasie od 100 -140 km// to ponizej 5 litrow spali
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 68KM 50kW
[l/100km]