Silnik
: co 60 000 bezwzględna wymiana paska rozrządu
Układ elektryczny
: słaby alternator wymieniłem na egzemplarz innej firmy i od 2 zim nie mam problemów
Zawieszenie
: po 70 000 km wymiana sprężyn przednich (pękła końcówka)
4,0
Całokształt
Już przejechałem 230 000 i nigdy nie miałem problemów, chyba że na własne życzenie (niedopilnowanie wymiany paska, klocków i niefachowej wymiany tłumnika
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podstawowy warunek pilnować wymiany filtrów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 D 57KM 42kW
[l/100km]