Przeniesienie napędu
: bezawaryjnosc szczegolnie jesli chodzi o skrzynie i polosie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: głowica
Karoseria
: rdza
4,0
Całokształt
GSI 16V... na pewno nie jest to samochod ktory malo pali i na pewno nie samochod ktory sie nigdy nie psuje. ale nie kupuje sie go zeby jezdzic do kosciola i wozic babcie na zakupy... jest raczej jednym z lepszych samochodow w kategorii \"hot hatch\"
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo ladnie idzie z dolu jak na 16 V. gora oczywiscie rewelacyjna.
3,0
Skrzynia biegów
o wiele za dluuuuga....
4,0
Układ jezdny
usportowione auto wiec odpowiednio idzie... ale do profesjonalnego sportowego zawiasu mu daleko.
Komfort
4,0
Widoczność
nie mam zadnych zastrzezen do tego co widac przez przednia szybe. a musze widziec cos wiecej? :)
4,0
Ergonomia
nie ma co narzekac. komp pokladowy pod palcami prawej reki... wolalbym jedynie elektryke szyb na srodku miec a nie na drzwiach.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimy to sie niczym nie da jezdzic. ale nie o to chodzi w tego typu samochodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pozycja za keirownica idealna. do krecenia kierownica zmiany biegow naciskania na pedaly i ciagniecia recznego jest dosc miejsca.
4,0
Wyciszenie
wyciszenia wyrzucilem kilkadziesiat kilogramow wiec chyba bylo dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w kwestii napraw wyraznie taniej niz Saxo VTS... ale to na pewno nie znaczy ze tanio :) w tym segmencie aut oczywiscie.
5,0
Stosunek jakość/cena
ja akurat kupilem bardzo tanio... mysle ze za ok 7-8 tys mozna miec na prawde niezly samochod pod kazdym wzgledem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raczej jest dobrze. cos tam skrzypi w elektryce szyby od kierowcy. oczywiscie rdza na porzadku dziennym...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko w porzadku poza glowica. niestety kto zna auto ten wie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]