Karoseria
: tylne nadkola - jak nie zadbasz tozgniją
4,0
Całokształt
zabezpieczyłem tylne nakola i jest ok nawet ładny wygląd mam "heczbeka" przyjemna i wygodna fura, dzięki ostatniej stłuczce z Autocasco naprawiłem cały samochód (zabezpieczyłem) jeżeli chodzi o blachy i na nowe oponki starczyło
Wrażenia
4,0
Silnik
1800 90 KM wystarczy, niewysilony, wyrzuciłem EGR-a przyspiesza płynniej, jest różnica, a i zrobiłem jeden popychacz zaworowey to on tak niemiłosiernie stukał, stuknęło 250 000, pracuje bez zarzutu
4,0
Skrzynia biegów
na wsteczny trzeba uważć, długie przełożenia
Odkryłem ale to chyba wszyscy praktykują że przed wstecznym 2 i dopiero R nic nie zgrzyta POLECAM TO
4,0
Układ jezdny
mięciutka dobra na polskie dziry wspaniała na dalekie trasy, nic się nie zmieniło, po 2 latach jednak słychać zawieche - polskie dziurawe drogi
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim mioejscu, brak jedynie kontrolki świateł mijania
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
czasem parują tylne boczne szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super z tyłu też wygodnie
3,0
Wyciszenie
jednak słychać to 1.8 powyżej 140 km/h, przeszkadza szum powietrza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny banalnie tanie do 8 zaworowców troszke paliwożerny ale mam LPG
ZAMIEŚCIŁEM SPALANIE LPG
Po wywaleniu EGR-a troche mniej pali
4,0
Stosunek jakość/cena
za 1.8 wspomaganmie, elektryczne szyby i lusterka, welur
to cena niska i to bardzo, komfortowy na dalekie trasy idealny, płynie po drodze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nigdy mnie nie zawiodła a zrobiłem już sporo kilometrów
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniłe tarczę sprzęgła 400 zł (nie była wymieniana od nowości)
i lewy przegób, zrobiony popychacz, ostatnio padła pompa wspomy ale ja zregenerowałem, silniczek krokowy padł od gazu, jak na 14 lat jest chyba nie najgorzej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 90KM 66kW
[l/100km]