silnik 1.8 (c18nz) to dobry wybór jeśli chodzi o ten samochód żadnych wycieków 8 zaworowy niewysilony fajnie wchodzi na obroty żadnych problemów (oleje oraz filtry wymieniane co rok ok 11000km)
4,0
Skrzynia biegów
przy zimnym silniku ciężko wchodzi z wyższego biegu dwójka
4,0
Układ jezdny
brak zastrzeżeń
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką nie trzeba niczego szukać
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
parujące szyby to udręka w tym aucie żeby auto było całkowicie odparowane w okresie zimowym to przy czterech pasażerach musimy mieć włączoną dmuchawę na 3 bieg (hałas)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy ok (regulacja wysokości) ale przy moim wzroście ok 190cm osoba siedząca z tyłu musi się cisnąć niestety
3,0
Wyciszenie
wpływ lat robi swoje auto nie jest najcichsze przy 200000 tyś km w drzwiach coś skrzypi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
każdy kto jeździ samochodem o pojemności powyżej 1,8l liczy się z tym że to nie maluch i swoje spalić musi. ceny części niskie utrzymanie też nie kosztuje majątku. ostatnio wymagana wymiana przekładni kierowniczej
5,0
Stosunek jakość/cena
auto tanie w zakupie i użytkowaniu polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 90KM 66kW
[l/100km]