Jak dla mnie to super
Balem sie ze pojde z torbami kupujac bardzo zuuzyty samochod a ten do tej pory nie sprawil mi zawodu
wiekszosc rzeczy musialem wymienic ze wzgledu ze byly do wymiany juz w momencie zakupu
z czasem wyszedl tylko przegub i koncowka drazka kierowniczego
Wrażenia
3,0
Silnik
Jest to coprawda pierwsze moje autko, więc nie mam porównania.
Co do elastyczności to chciałbym trochę więcej.
Kultura pracy to w wypadku mojej ASTRY prawdziwy problem.
Ciągle same skaczą w nim obroty.
Często muszę pilnować pedałem gazu aby na wolnych obrotach nie zgasł.
Przy jeździe stałą prędkością czesem zdarza mu sie trochę przymulic, czasem szarpie.
3,0
Skrzynia biegów
Start z zimnego silnika.
Często I bieg bardzo opornie wchodzi, a wsteczny to już prawdziwa udręka, zdarzaja sie takze problemy z dwójka.
Poza tym bardzo krótkie przełożenia co bardzo mi sie podoba.
Przy gwałtownym starcie zmiana biegu trwa naprawde bardzo szybko.
4,0
Układ jezdny
Nie narzekam
Komfort
4,0
Widoczność
Brak zastrzeżen
4,0
Ergonomia
Poza tym ze czasem podswiadomie przy wlaczeniu kierunkowskazu zdarzy sie wlaczyc swiatla drogowe
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jestem bardzo zadowolony, szybko zaczyna grzac i grzeje bardzo dobrze
Tym co narzekaja na parowanie polecam wymiane filtra kabiny i po problemie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem bardzo zadowolony
trasa 500 km nie powoduje u mnie wiekszego zmeczenia latwo jest odnalezc pozycje dla siebie
Z tylu troche gorzej dla wysokich a jak z przodu siedza wysokie osoby to z tylu raczej zadowolone beda tylko dzieciaki
2,0
Wyciszenie
wszystko w nim trzeszczy, z tylu cos tlucze, bardzo denerwujace
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie okolo 9-10 litrow gazu
8 przy oszczednej jezdzie
W miescie 11-13 ale biorac pod uwage ze mieszkam we wroclawiu to raczej nie najgorzej
5,0
Stosunek jakość/cena
jestem zadowolony
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupilem naprawde niezbyt zadbany egzemplarz ktory mial juz wtedy na liczniku 212 000 km
Teraz na liczniku jest 235 000 km i od tamtej pory wymieniłem:
klocki hamulcowe 75 zl
wydech gdyz byl w oplakanym stanie 315 zl
pompa wodna 95 zl
filtry komplet 60 zl
olej 2x 120 zl + pierwszy filt oleju 35 zl
pasek + rolka napinajaca 150 zl
swiece 25 zl
lewy drazek kierowniczy 30 zl
zbieznosc kol 70 zl
przeglad przedniego zawieszenia w ASO opla 25 zl
termostat (okazalo sie ze niepotrzebnie) 30 zl
mial juz bardzo zuzyte opony z tylu (praktycznie lyse) ale wymienilem je na 2 FULDA kupione (uzywane) za 80 z wymiana i nowymi wentylami
Z przodu mam dobre choc z jednej bez przerwy troche ucieka powietrze wiec regularnie je sprawdzam i w najblizszym czasie musze je takze wymienic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do wymiany musi pojsc jeszcze
tylnie amortyzatory bo tluka
przegub ktory stuka przy skrecie
sonda lambda bo dlatego skacza mi obroty
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 75KM 55kW
[l/100km]