Karoseria
: Gnijące progi i nadkola. Klasyka gatunku
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Jako pierwsze auto dobrze będe wspominał
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy heh jeśli takie coś było wogóle ;p klekotały popychacze na zimnym,pod obiążeniem panewki było chyba słychać ale jeździło, elastyczność jeszcze znośna dzieki 8 zaworom, znikome przyspieszenie od 0km/h
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia poprawnie chodziła chociaż do precyzji jej troche brakowało, w zimie drążkiem machało sie jak łyżeczką w wiaderku budyniu, po długotrwałej jeździe po mieście uszczelka pomiedzy blokiem a skrzynią sie rozszczelniła i ubywał olej
4,0
Układ jezdny
Dobrze wspominam układ kierowniczy, pomimo wymiany 2 razy tanich przednich stabilizatorów, wybicia swożnia i drążków kierowniczych po ok 3latach jazdy (w PL)
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, zacząłem ją cenić po przesiadce do civica vi 5D, wstecz idealny widok
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wystarczające choć podczas deszczu lubiało zaparować
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 188 i dobrze ją wspominam, jazda w 6 osób ponad 50km była nawet możliwa :D
4,0
Wyciszenie
Znośne bowiem czego sie spodziewać po tej klasie auta
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomia spora przez instalacje gazową, naprawy niby tanie ale zbyt częste
3,0
Stosunek jakość/cena
Tanie auto = dużo usterek. Puki co chwale Japońską motoryzację na dwóch i czterech kołach.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle jakies pierdoły, wymiana 2 razy linki sprzęgła, 2 uszczelki pod pokrywe zaworów nic nie dawały staremu gniotowi dalej ciekł olej, 2 regulacje LPG, kosztowne łożysko z ABS, krzywy wałek rozrządu przez co klepały popychacze, wpadający pedał hamulca w podłogę
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w ciągu 3,5 roku tylko raz unieruchomiło mi samochód, powodem była przepalona uszczelka pod głowicą
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 75KM 55kW
[l/100km]