Karoseria
: brak dostępności na rynku elektrolusterek w oryginalnych kolorach ( lewych)
4,0
Całokształt
W całokształcie wilelu lat pracy ( ten samochód jest od nowości w rodzinie- wczesniej jeździł mój syn przez 10 lat) należy ocenić jako mało awaryjny i dobry samochód średniej klasy dla dwuosobowej rodziny dorosłych z dwójką dzieci.
Dobra manewrowość, dobra reakcja auta na zamierzenia kierującego ( ruchy kierownicą i z jednoczesnymi innymi manewrami : hamowanie, ruszanie z miejsca na terenie plaskim i z postoju pod górę. konieczna zmiana krzyżaka biegów ( częśći plastikowej - szybkie zniekształcenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość odpowiada cenie w zupełności. W stosunku do Toyoty wymaga mniej codziennej troski i kontroli przed każdym wyjazdem a każda awaria jest łatwa do identyfikacji, w czym pomagają doskonalłe wskaźniki. Konieczna dokladna instrukcja po polsku w przypadku nabywania nowego auta i podania w niej polskich odpowiedników płynów. Zbyt mała ilość zapasu lakieru do renowacji drobnych otarć.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
warto wzmocnić lub lepiej wyprofilować wsporniki trzymające osłony przeciwsłoneczne w kabinie kierowcy i pasażera, łatwo pękają. Pokrywa karoserii ( klapa silnika) ma zbyt mały dostęp szczeliny do otwierania rękązamka( grubsza dłoń nie mieści się w między pokrywą a pasem przednim by dostać do zaczepu zamka)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
konieczne lepsze amortyzatory tylne sprężynowe, mozna również wzmocnić sworznie przednie, nasze obecne drogi są powodem ich szybkiego zużycia i przenoszenia luzów niekorzystnie na pracę amortyzatorów tylnych.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 71KM 52kW
[l/100km]