Silnik
: wdzieczna jednostka napedowa, nie jest to moze rakieta, alejak sie go odpowiednio przycisnie to idzie jak burza
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: drobne ogniska korozji nad tylna szyba i drzwiach (na dole)
Silnik
: zapocenie przechodzace w wyciek oleju pod glowica
4,0
Całokształt
tanie koszty utrzymania (przeglady itp), stosunkowo wysoka niezawodnosc
Wrażenia
4,0
Silnik
lubi wysokie obroty
4,0
Skrzynia biegów
11 lat i zadnych problemów, sporadycznie wsteczny trzeba poprawic
3,0
Układ jezdny
zawieszenia miekkie ale dobre na polskie dziury, przy szybkich i krotkich ruchach kierownica przy znacznej predkosci samochod buja sie jak szalony
Komfort
5,0
Widoczność
wg mnie bardzo zadowalajaca (sedan) moze to kwestia wprawy ale jestem zadowolony z widoczności
4,0
Ergonomia
bez zbednych bajerów, ale to zaleta niema sie co zepsuc
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
11 lat i tylko 2 razy był unieruchomiony (pompa paliwa i alternator), zawieszenie dosyc dobrze sprawdza sie na polskich drogach,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
notorycznie przepalajace sie zarowki podswietlajace deska rozdzielcza i konsole srodkowa.. (2 m-ce po wymianie i znowu error... poddalem sie i teraz to olewam, szkoda zachodu i pieniedzy)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 180 tys pompa paliwowa do wymiany,
od ok 180 tysiaca widoczne zapocenie uszczelki pod glowica, obecnie tj. przy 256 tysiacu delikatny wyciek, niedlugo trzebabedzie sie tym zajac
dodatkowo po 250 tysiacach alternator odmowil wspolpracy
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 82KM 60kW
[l/100km]