Jak na tak mały silnik 1.4 (82KM), to na 3 i 4-tym biegu jest przyzwoicie, na piatym biegu jest dobrze tylko wtedy jezeli nie jest za bardzo obciążona. Dobre osiagi zaczynaja sie tak od 3,5 tys obr/min.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, ale przełożenia są zbyt długie.
4,0
Układ jezdny
Choć troche za miękko, ale na tle Lanosa Astra połyka zakręty jak chce.
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita, zarówno przód maski jak i tył auta są doskonale widoczne z fotela kierowcy, ułatwia to parkowanie.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, jak na samochód z początku lat 90-tych to jest przyzwoicie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest na prawde ok, ale z tyłu jest tylko przeciętnie.
3,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach obrotowych silnika jest nieco zbyt głośno.Tu GolfIII ma przewagę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest domeną Opli. Jeżeli silnik nie cierpi na jakieś poważne niedoskonałości to spalanie jest na prawde małe. Ceny:jest wiele zamienników do astry, które reprezenyuja zadowalająca jakość w stosunku do ceny.Można w tren sposób znacznie obniżyc koszty.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest tak samo praktyczna i niezawodna jak Golf III, a cena o wiele niższa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki to tylko czasami. Bo przeciez wszystko kiedys sie popsuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Taki przebieg i brak poważnych usterek, może to dlatego ,że moją Astre wyprodukowano w Niemczech.Podobno te składane w Polsce nie wypadaja juz tak dobrze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 82KM 60kW
[l/100km]