Ogólnie rewelacyjny samochód, przez 11lat jest niezawodny,tylko wymiany eksploatacyjne oleju, filtrów itp, do tej pory jeżdżę na fabrycznych tłumikach.Slady korozji przy wlewie paliwa i w lewych przednich drzwiach ponad zamkiem w miejscu przejścia drzwi w słupek od szyby. Jest to chyba wada konstrukcyjna bo widziałem ją w innych Astrach, a powstaje chyba w wyniku słabej konstrukcji słupka przy trzaskaniu drzwiami,poza tym jeden mały pęcherzyk na tylnych drzwiach prz samej szybie.Poza tym samochódOK
Wrażenia
5,0
Silnik
Super, 120tys. km bez najmniejszych problemów, w porównaniu z obecnymi konstrukcjami może ciut przygłośny
3,0
Skrzynia biegów
haczenie przy wstecznym i niezbyt precyzyjne wybieranie biegów
4,0
Układ jezdny
Twardy ale bezawaryjny,po 40tys. wymieniane amortyzatory z przodu, a po 80tys. z przodu i z tyłu i to wszystko
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to Omega ale osoby do 180cm nie powinny narzekać
2,0
Wyciszenie
W nowszych konstrukcjach bez porównania lepsze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście nawet w okresie zimowym nie przekroczyłem 9,5l, atrasę 800km zrobiłem na 44l(fakt nie przekraczałem110km/h)
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelacja szkoda,że nie produkują choć ostatnie modele produkowane w Polsce to już nie ta jakość, szczególnie pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsuty włącznik świateł awaryjnych, zużyte ograniczniki w drzwiach,woda dostająca się do środka pojazdu w wyniku nie zgrzania w fabryce odpowiednich elementów,naprawione na gwarancji w ASO-skutecznie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miały miejsca
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Si 82KM 60kW
[l/100km]