Pewny, zawsze odpali, cichy. Jak na 60 KM to zdaje się być prawie optymalny
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi lekko, dobra, elastyczna praca silnika
4,0
Układ jezdny
Auto w miare stabilne, często urywaja sie łączniki drążków stabilizujących - okropny mankament - uwaga na dziurach !
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność doskonała do przodu, dobre przeszklenie nadwozia
4,0
Ergonomia
Z przodu bardzo wygodnie, choć fotele nie trzymają na zakrentach. Z tyłu pełnia szczęścia - "malina"
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Częste parowanie szyb - największy mankament Astry Classic. W deszczowe dni - duzy nawiew na szybe konieczny. Zamknięty obieg powietrza nie warto włączać- wtedy juz nic nie widac na zewnątrz !!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża swoboda ruchu jak na samochód tej klasy. Autem można przejechac na raz ok 800 km
4,0
Wyciszenie
Silnik zaczyna byc dokuczliwy przy ponad 130 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód mało pali na trasie ok 6-7 l/100km, w cyklu mieszanym nie więcej niż 8-9 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
nowy kosztował 37.600 zł (grudzień 1998r.)
2 poduszki pow., immobil. - nieo słabe wyposażenie
Teraz (maj 2005) jest warty 14.000 zł
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 7 lat (108tys. km) wymieniłem tylko swiece, pasek rozrządu, filtry oleju i olej co ok 15tys. km
Filtr powietrza po pierwszych 30tys. km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było takich. Samochód był w Austrii, Niemczech, Włoszech (Sardynia), Francji (Korsyka) - dowiózł bez zadnych problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]