taki tam z niego czołg 3 lata temu skasował 406 (wylondowała na lawecie z maską na prrzedniej szybie), a ja tylko skręciłem pękniety przedni zderzak i wymieniłem migacz i tak jeździ do dziś
Wrażenia
3,0
Silnik
ospały, ale zawsze do przodu, do tej pory 0 awarji
4,0
Skrzynia biegów
ok. ale od 200tyś dzwignia zaczyna mieć luzy
4,0
Układ jezdny
tanie części a to chyba na polskich dziurach duż azaleta, wybijaja się po ok 60tyś
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
niscy poniżej 160cm ponoć mają problemy aby dosięgnąć do pedałów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko zapych asię filtr pyłkowy i parują szyby gdy pada deszcz
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
do 120k/h nawet nawet
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podaje spalanie gazu, należy lać olej pełny syntetyk, i pamiętać o wymianie paska rozrządu razem z kołami co 60 tyś. bo inaczej ;((
5,0
Stosunek jakość/cena
40 litrów gazu i przejechane 40 km od tankowania do tankowania przy dynamicznej jeździe po Warszawie to chyba bardzo bobrze, mimo przebiegu nie bierze więcej oleju niż gdy miał o połowę mniej ukręconych kilometrów (160tyś) teraz ma 320tyś
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
może dlatego bo mam wersje minimum
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z mojej winy wymieniałem pogięte zawory bo nie pamiętałem o pasku rozrządu i kółach no i ... 800zł w plecy
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]