Aluminiowy odlamek obudowy alternatora dostal sie do rozrzadu, spowodowal zerwanie paska i pogiecie wszystkich zaworow. Nie jest to prawdopodobnie odosobniony przypadek, poniewaz producent w nowych alternatorach zastosowal metalowa oslone odzielajaca obudowe alternatora od paska i kol rozrzadu. Dwukrotnie doszlo do spalenia sie uzwojenia alternatora. Urwaniu ulegla podczas normalnej ekspoloatacji jena ze srub mocujacych alternator do korpusu silnika. Fatalny dostep do zarowek oswietlenia deski rozdzielczej - trzeba rozmontowac polowe samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 200000 jest juz dosyc glosny
4,0
Skrzynia biegów
Czasami zgrzytnie wsteczny
3,0
Układ jezdny
troche trzesie na nierownosciach, ale przeciez to przecietny kompakt
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, parowanie szyb - dramat
4,0
Ergonomia
Jak na ta klase wystarczajaca
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dobre. Ze wzgledu na parowanie szyb-wentylacja fatalna
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nigdy nie siedzialem z tylu. Z przodu luz.
3,0
Wyciszenie
W nowych samochodach bardzo dobre
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby nie ceny przegladow - dobra
2,0
Stosunek jakość/cena
W 1996 r zaplacilem za to auto 42000 zl. Spodziewalem sie czegos wiecej za te pieniadze, bior4ac pod uwage, ze z tzw. dodatkow otrzymalem ABS, jedna poduszke , centralny zamek i niezwykle drogi ale za to najprostszy amerykanski auto-alarm marki Prestige. Za jego cene moglbym poza siecia Opla zalozyc wielofunkcyjny alarm najnowszej jak na tamte czasy generacji.