Zawieszenie
: Bardzo dobre na polskie dziury (czyt. polskie drogi).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Moduł rozdzielacza zapłonu
4,0
Całokształt
Bardzo dobre auto do przemieszczania się. Idealne do LPG. Elektroniki jest dokładnie tyle, ile potrzeba. Ceny części niskie, usterki drobne, możliwe do naprawy samemu. Kto liczy na komfort przy \"dużych\" prędkościach i dynamiczną jazdę, niech poszuka innego auta. Kto ceni pewność i rozumie, że w samochodzie wymienia się olej i filtry (a czasem nawet świece i przewody) będzie zadowolony.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jednostka mało awaryjna ale wolna i dość toporna. Typowo do przemieszczania się. Niezbyt oszczędna ale za to idealna do LPG.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze się prowadzi. Brak wspomagania trochę dokucza przy parkowaniu ale da się przeżyć.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Boczne nawiewy w miarę ok. Środkowe właściwie nie grzeją wcale. Ten typ tak niestety ma. Zimą przy dużych mrozach (poniżej -10) konieczny wkład z kartonu przed chłodnicę, inaczej w aucie zimno.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Powyżej 100km/h w aucie jest dość głośno. O ciszy w aucie przy 130km/h na autostradzie nie ma co marzyć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy LPG to naprawdę ekonomiczne auto. 7-8l LPG na trasie, w mieście w dużych korkach do 10l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja. Ciężko będzie kupić tak bezawaryjne auto za takie pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto naprawdę mało awaryjne. Ceny części niskie - masa zamienników, ideał dla osób lubiących pomajsterkować. Najpoważniejsza usterka w moim aucie to moduł rozdzielacza zapłonu - zamiennik dostałem za 100 PLN... Oby więcej takich aut :o)