Na naszych drogach lubią polecieć gumowe elementy, końcówki drązków, sałbe oryginalne sprężyny. Ale to wszystko kosztuje grosze.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, oprócz właczania przeciwmgielnych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba dbać o filtr kabinowy. Pomimo tego w deszczu lubią parowac szyby. Przy wymianie filtru radzę wyczyścić podszybie, bo syfu sie tam sporo gromadzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Układ 2+2 i w miarę komfortowo.
4,0
Wyciszenie
Do 3,5 tys cicho, powyżej zaczyna robić sie głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie pomiędzy 6-7 litr. W mieście nawet nie licze bo cały czas pełznę w krakowskich korkach ;)
4,0
Stosunek jakość/cena
Troche dużo tego zasuwa po ulicach ale cóż. Moje pierwsza bryka. uto za niewielkie pieniądze. Jak kts o nie dba, będzie dłuuugo służyło :)
Jak wcześnie nie zgnije ... :D
F-ki nie miały ocynku 2-stronnego... lubi je ruda chrupać ;). Moja jest zdowa ale widziałem już pogryzione, szczególnie z pierwszych lat produkcji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wadą oplowskich silników 16V jest apetyt na olej. Dotyczy to szczególnie 1.6. Może się okazać ze po pewnym czasie bedzie nas czekać wymiana pierśćieni, uszczelniaczy..planowanie głowicy.. mnie bierze 1l/10tkm Castrola 10w-40 i z tego co wyczytałem.. raczej norma ;). Pod tym względem trwalsze silniki 8v.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic sie nie działo.
Na naszych drogach trzeba tylko dbać o zawiechę. Sprawdzić co jakiś czas drążki, sworznie, silenblocki, wachacze..
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]