Karoseria
: trzeba dbać, zapobiegać i konserwować, jak to w Oplu
5,0
Całokształt
Chyba najlepsze Cabrio w tym przedziale cenowym. Duży bagażnik, wygodne w środku, bezawaryjne, części nie drogie. Jak Astra Cabrio to tylko 2.0 8V. Najlepszy silniczek do tego autka, pozwala na spokojny przejażdżki po mieśćie jak i trochę szaleństwa :)
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo fajny silnik, nisko zaczynający się moment obr pozwala na jazdę do 2500 obr., a i powyżej fajnie kręci. Prosta budowa, tani w eksploatacji. Idealny do charakterystyki tego samochodu
4,0
Skrzynia biegów
nie mam zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
jest sportowe, prowadzi się dobrze, trochę twardo, ale coś za coś
Komfort
3,0
Widoczność
słabo do tyłu, ale boczne lusterka są ok, nie ma problemów, jak na cabrio i tak nieźle
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie ma być i pracuje jak należy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba regularnie wymieniać filtr przeciwpyłkowy i jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jedno z najlepszych Cabrio w swojej klasie pod tym względem.
4,0
Wyciszenie
dodałem trochę gąbki wyciszającej i nie jest najgorzej- wiadomo Cabrio to nie konserwa i nie można się tu cudów spodziewać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 motorek daje frajde i nieźle radzi sobie z tym samochodzikiem, przy tym nie wchłania beczek paliwa. średnio 8,5 to jak na takie auto uważam nie dużo - nowy Ceed 1.4 pokazuje mi 7,8, a stanąć koło Opla sobie nie może
4,0
Stosunek jakość/cena
w tej cenie jest to chyba najlepsza propozycja
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wadą fabryczną są psujące się przyciski podnoszenia szyb, więcej grzechów nie pamiętam, raczej tylko części eksploatacyjne i w drogę.
no jeszcze uszczelka pod pokrywą zaworów- korkowa, do wymiany co rok
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważniejszych problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]