Silnik chodzi bardzo cichutko, autko nie szarpie, ładnie się zbiera do przodu, bez najmniejszych problemów odpala na mrozie i najważniejsze, nie pobiera zbyt dużej ilości oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia, bez problemów wchodzi każdy bieg, czasami mam problem z wrzuceniem wstecznego, słychać charakterystyczny zgrzyt, mimo że auto stoi w miejscu, a nie się \"toczy\".
5,0
Układ jezdny
Niskie zawieszenie, sportowe, pozwala na znakomitą jazdę na zakrętach. Jeżeli chodzi o cały układ jezdny to nie mogę mieć zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie jest to zbyt duże auto, dlatego bez problemów widać całą drogę. Tylnia szyba nie sprawia utrudnień.
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z ogrzewaniem wewnątrz auta jest bardzo dobrze. Lusterka również działają bez zarzutów. Gorzej jest z ogrzewaniem tylnej szyby, ponieważ często ten mechanizm się poprostu psuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dużo miejsca. Z tyłu też nie można narzekać, ponieważ kanapa ma wgłębienie i na nogi jest trochę miejsca. Gorzej dla osób powyżej 1,90 m. Będą zahaczać o przednie fotele.
4,0
Wyciszenie
Silnik chodzi cicho więc go nie słychać, ale zamknięty dach cabrioleta robi wrażenie, jakby gdzieś przechodziło powietrze z zewnątrz i słychać lekki szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części do Astry są bardzo tanie. Paliwa zużywa około 7-8 litrów na 100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę siada elektryka, podświetlanie lampek, siłowniki od podnoszenia okien.