Nawet przy gigantycznym przebiegu i tragicznych przejściach pojazd dalej pozwala właścicielom na długi ,zagraniczne voyage.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nigdy nie gaśnie, przyspiesza równomiernie i porównywalnie do aktualnych aut klasy średniej o tej samej pojemności.
4,0
Skrzynia biegów
4 biegi to za mało na dzisiejsze czasy. Długi skok dźwigni, ale niezawodność i precyzja.
4,0
Układ jezdny
Jeździ dość kulturalnie, ale nierówności pokonuje głośno. Na poprzecznych nierównościa drgania potrafią przenieść się na deskę rozdzielczą.
Komfort
5,0
Widoczność
Ogromne powierzchnie szklane pozwalają na doskonałą obserwację sytuacji na drodze.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Kształty odpowiednie dla lat osiemdziesiątych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie bardzo wydajne, niestety zależą od temperatury silnika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca wystarczy dla czteroosobowej rodziny ze sporymi bagażami na wakacje. Bagażnik ustawny.
5,0
Wyciszenie
Przy odpowiednio zachowanych uszczelkach i proawidłowym zawieszeniem we wnętrzu można spokojnie rozmawiać i słuchać radia. Szumy przy zamkniętych szybach nie są zbyt uciążliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poniżej 6,0 litrów benzyny w trasie na auto tej masy i przy takim oporze powietrza to wynik godny pochwał, nawet dziś.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto banalnie tanie, jakościowo przewyższające tanie samochody dzisiejszej produkcji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nie zawiedzie kierowcy. Naprawy elementów eksplatacyjnych można przewidzieć wcześniej. Auto staje się wtedy chałaśliwe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sporadycznie. Wymianie podlegają zazwyczaj jedynie elementy eksploatacyjne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 82KM 60kW
[l/100km]