Przeniesienie napędu
: automatyczne dołożenie tylnego napędu - to sama przyjemność jazdy tym autem.
5,0
Całokształt
piszę o aucie, którym jeżdżę od 6 lat i zmieniłbym je na podobne, gdyby miało trzy pełnowymiarowe fotele z tyłu i może większy bagażnik na wakacyjne wypady (potrzeby rodzinne). Z pewnością przyjemność z jazdy na długich trasach - wygoda dla całego ciała. Auto dynamiczne, solidne w konstrukcji - jeśli pójdzie na sprzedaż pozostawi nutę sentymentu i wiele pozytywnych wrażeń z jazdy dobrym autem. Nie polecam auta osobom, które potrzebują auta do wstawienia i wystawienia z garażu - tym autem trzeba dużo jeździć.
Wrażenia
5,0
Silnik
150 KM wystarczy na drodze szybkiego ruchu, mając jeszcze automatyczne dołączenie tyłu 4x4 - jest dynamicznie.
5,0
Skrzynia biegów
może i przydałby się 6 bieg - choć wówczas zamiast machać tyle - może lepiej automat...
5,0
Układ jezdny
jeśli następne auto nie będzie miało dołączonego 4x4 tak jak Antara będzie ciężko się przyzwyczaić.
5,0
Karoseria
nie ma problemu z korozją na karoserii - od spodu na elementach wymiennych - tak.
Komfort
5,0
Widoczność
wysoka pozycja za kierownicą nie sprawia problemu z widocznością.
4,0
Ergonomia
problemem jest jakość paliwa na stacjach - to widać na spalaniu podczas podobnych tras, w podobnym terenie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma problemu z wentylacją, ogrzaniem auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z pewnością większa wygoda na przednich fotelach.
4,0
Wyciszenie
może ktoś oczekuje maksymalnego wyciszenia w SUVie - dla mnie SUV jest przedsmakiem auta terenowego i lubię się wsłuchać w pracę silnika. Nie ma problemu z rozmową w czasie jazdy, słuchaniem muzyki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto mocne, solidnej konstrukcji - więc nie generuje zbyt wielu kosztów
5,0
Stosunek jakość/cena
o nowym aucie - za taką cenę w 2007 roku mógłbym sobie pomarzyć. Zaprzestanie produkcji tego auta wymusiło rozsądną cenę na rynku wtórnym - rasowy suv, 4x4, 150 KM, diesel
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pojawiła się nieszczelność na egr, dopalanie dpf też można oswoić w sobie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana pompy paliwa - ale to nagły przypadek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]