Zawieszenie
: Zawieszenie z urządzeniem pneumatycznym do wyrównywania poziomu auta po załadowaniu to super pomysł.
4,0
Całokształt
Czytając komentarze przed zakupem o spalaniu 12 litrów byłem nastawiony sceptycznie, kupiłem wersję 4x4 ale z wymontowanym wałem więc ciągnie tylko przód, spalanie średnie mam 9 litrów a wcale zbyt oszczędnie nie jeżdżę, chyba coś nie tak jest z Waszymi silnikami. Potwierdziło się też to co pisali ludzie, że Antara mniej pali jak dynamicznie się ją rozpędza by jak najszybciej uzyskać prędkość żądaną i potem toczy się ze stałą prędkością, niż kiedy powoli ja rozpędzamy "głaskając" delikatnie. Przy prędkościach autostradowych trochę głośny szum wiatru (może przez relingi) i opon, silnik zupełnie nie przeszkadza. Antara mimo 2 ton masy i 5-biegowego automatu przyspiesza i wyprzedza całkiem nieźle, myślałem że będzie gorzej. Bardzo szybko polubiłem to auto i komfort przednich kanapowych foteli. Myślę że kiedyś przyjdzie czas na wersję poliftową.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby mieć te 185KM
4,0
Skrzynia biegów
Przydał by się 6ty bieg.
5,0
Układ jezdny
Jadąc 100km/h ma się wrażenie że to tylko 50.
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duży plus za dodatkową zimową nagrzewnicę dającą od razu ciepłe powietrze zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Szumy powietrza i opon są dość głośne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując SUVa gdzie nawet opony są dwa razy droższe nie patrzy się na ekonomię, albo się ma pieniądze, albo ich nie ma i nie kupuje SUVa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
[l/100km]